Tervetuloa Kuikan jäseneksi

Retkiä, julkaisuja, lintuiltoja, uusia ystäviä – luontoelämyksiä ympäri vuoden

Lintuja voi seurata muutenkin, mutta Kuikan jäsenenä saat linnuista, niiden suojelusta ja lintuharrastuksesta lisää tietoa. Samalla tuet jäsenmaksullasi suojelutyötä ja yhdistyksen tiedonvälitystä linnuista ja harrastuksesta - esimerkiksi havaintojärjestelmä Tiiraa ja näitä kotisivuja.

Jäsenmaksullasi saat yhdistyksen Siivekäs-lehden kerran vuodessa, BirdLife-lehden kolme kertaa vuodessa ja KLYY-tiedotteen 1 -2 kertaa vuodessa. Viime mainittu on Kuopion Luonnon Ystäväin Yhdistyksen julkaisu, sillä Lintuyhdistys Kuikka toimii sen lintujaostona. Näistä ja muista jäsenyysasioista voit lukea lisää liittymissivulta. Liity heti alkuvuodesta, niin saat kaikki vuoden lehdet ja jäsenedut! Kuikassa oli vuoden 2018 lopussa 367 jäsentä.

Lintuyhdistys Kuikka toivottaa kaikki tervetulleiksi antoisan harrastuksen pariin!

Valitettavasti uuden liittymislomakkeen teossa on ongelmia (kotisivut uusitaan 2020 kokonaan!), joten toimi liittyessäsi näin:
Katso oheisesta tiedostosta, mitä tietoja tarvitaan ja ilmoita ne sähköpostitse osoitteeseen jasensihteeri(at)lintuyhdistyskuikka.net. Korvaa at @-merkillä. Pane viestin otsikoksi Jäseneksi liittyminen.

Muita artikkeleita tässä kategoriassa: « Aloita 100 lintulajin vuosi Viikon kuva »