Palaa kohteeseen Yhdistys

Julkaisut

Siivekäs – kuikkalaisen jäsenlehti

Kuikka julkaisee kerran vuodessa ilmestyvää Siivekäs-lehteä, joka sisältää mm. linnustokatsauksia, ja kirjoituksia alueemme linnustosta, kertomuksia kisoista, retkistä ja muista tapahtumista sekä muita juttuja ajankohtaisista aiheista. Lisäksi tärkeässä osassa ovat jäseniemme ottamat hienot lintukuvat.

Siivekäs postitetaan automaattisesti kaikille jäsenmaksun maksaneille jäsenille, myös uusille liittyville jäsenille, mutta lehteä voi tilata myös erikseen. Lisäksi lehti lähetetään kaikkiin maakuntamme kirjastoihin ja sitä jaetaan Kuikan tapahtumissa.

Siivekkään lisäksi jäsenet saavat neljä kertaa vuodessa ajankohtaisen Kuopion Luonnon Ystäväin Yhdistyksen KLYY-tiedotteen.

BirdLife Suomi julkaisee kaikille jäsenille lähettävää Tiira-lehteä, sekä mm. Linnut-lehteä

Siivekkään arkisto

Siivekkäiden vanhat numerot vuodesta 1980 alkaen skannataan pdf- muotoon ja julkaistaan täällä.
Ne löytyvät artikkeleista: