Kuikkahäly

Haluatko olla ajan hermoilla ja tietää reaaliajassa missä harvinainen lintu lymyää? Jos vastaat kyllä niin GSM-häly on ratkaisu tähän!

Yleistä

Alueellamme toimii hälyverkko. Pohjana on Oy Santa Margarita SA kehittämä  Lintutiedotus, (yhteistyössä Bongariliiton kanssa). Sieltä palveluun pääsee sisään täyttämällä rekisteröinti lomakkeen tai ensin voi palveluun myös tutustua. Systeemi on helppo kun vain seuraa ohjeita.

Liittyminen

Aluksi lintupalveluun pitää rekisteröityä. Kirjautumisen jälkeen lähetetään liittymisanomus ryhmän managerille. Valitse ryhmät-linkki. Kirjoita hakusanaksi Kuikkahäly ja napsauta Hae-painiketta. Alemmaksi tulee Kuikkahälyn tiedot. Napsauta ryhmän nimeä. Valitse täältä liity ryhmään. Sinut rekisteröidään mahdollisimman pian ryhmään. Voit tarkistaa omista tiedoista muutaman päivän sisällä joko liittäminen on tehty. Eelis Rissanen toimii tällä hetkellä managerina.

Apua

Systeemi on siis nyt olemassa, joten siitä vaan tutustumaan jos kiinnostaa. Apua voi kysyä Yliluoman Jarmolta p. 040-7212618, Rytkösen Mikaelilta p. 050-3649529 ja Eelis Rissaselta p. 044-7854 162. Tarkemman ohjeet ovat Lintutiedotuksen sivuilla. Pistäydy tutustumassa !