Palaa kohteeseen Yhdistys

Liity jäseneksi

Lintuja voi seurata muutenkin, mutta Kuikka ry:n jäsenenä saat lintuharrastuksesta enemmän irti – liity jäseneksi!

* = pakollinen kenttä

Samalla:

• olet mukana tukemassa pohjoissavolaista lintuharrastusta, linnustonsuojelua ja linnuista tiedottamista
    • saat vuosittain ilmestyvän yhdistyksen oman Siivekäs-lehden
    • pääset mukaan yhdistyksen retkille ja muihin tapahtumiin
    • olet BirdLife Suomen ja BirdLife Internationalin jäsen, ja saat BirdLife -lehden (3 numeroa vuodessa)
    • saat laajat käyttöoikeudet havaintojärjestelmä Tiiraan, näet mm. muita käyttäjiä tarkempia tietoja ilmoitetuista havainnoista

Jäsenmaksut vuonna 2022
    Varsinainen jäsen 26 €
    Perhejäsen 5 € (perhejäsenet eivät saa omia lehtiä, muut edut ovat samat)
    Kannattajajäsen 60-120 € (esim. yhteisöt ja yritykset)

Kuikan jäseneksi on helppo liittyä!
    Täytä ja lähetä yllä oleva liittymislomake, niin saat postissa jäsenmaksulomakkeen ja uuden jäsenen infopaketin sekä jäsenlehdet.

Kun jäsenmaksu on maksettu, saat jäsennumeron ja muuta postia myös BirdLife Suomelta. HUOM: tähän kuluu joitakin viikkoja ennen kuin maksutietosi on välitetty eteenpäin. Jäsennumero tarvitaan Tiira-järjestelmään rekisteröitymistä varten ja se löytyy myös Tiira-lehden osoitekentästä.

Jos ilmoittaudut jäseneksi marras-joulukuussa, niin mainitse kohdassa lisätietoja, haluatko jäseneksi vielä kuluvana vuonna vai vasta seuraavan vuoden alusta. Vanhoille (edellisenä vuonna jäsenmaksunsa maksaneille) jäsenille lähetetään jäsenmaksulomake postitse helmikuun aikana.

Jäsenyyteen liittyvissä asioissa auttavat Kuikan jäsensihteeri Sanna Norojärvi, jasensihteeri(at)lintuyhdistyskuikka.net.